Jak fungují příjmy a výplaty na Flixy?
Na Flixy si můžete jednoduše zkontrolovat své příjmy z prodeje digitálních produktů a zadat výplatu na váš bankovní účet. V tomto článku najdete vše, co potřebujete vědět:
1. Hlavní statistiky
V hlavním menu vyberte sekci „Příjem“.
Uvidíte následující informace:
Celkový obrat (graf na levé straně) – Součet všech plateb za vybrané období.
Zůstatek na účtu (přehledy na pravé straně) – Částka dostupná na vašem Stripe účtu, kterou si můžete vyplatit.
Čeká na uvolnění (přehledy na pravé straně) – Peníze, které Stripe aktuálně zpracovává, a během 5-7 dní budou přidány do „Zůstatek na účtu“, ty si pak můžete nechat vyplatit na Váš osobní účet.
Na cestě do banky (přehledy na pravé straně) – Prostředky, které byly z „Zůstatek na účtu“ odeslány na váš osobní bankovní účet v aktuálně probíhající transakci a dorazí během 5-7 dní.
2. Jak zadat výplatu?
Pod statistikami najdete tlačítko „Vyplatit“. Kliknutím na něj zadáte výplatu na váš bankovní účet z alokovaných peněz v „Zůstatek na účtu“.
3. Další možnosti:
Podrobný přehled – Zobrazíte detaily o vašich prostředcích, například informace o tom, kdy se konkrétní částka uvolní k výplatě (např. „5. prosince 2024 – 3 019,99 Kč se uvolní k vyplacení“), nebo kdy přijde na Váš bankovní účet.
Nastavení – Zde můžete připojit nebo upravit číslo vašeho bankovního účtu a ověřit připojení k platební bráně Stripe.
Peníze čekající na uvolnění jsou obvykle zpracovány Stripe do 5-7 dnů.
Jakmile je zadána výplata, převod na Váš bankovní účet většinou trvá 5-7 dní v případě, že Flixy máte chvíli a 1-3 pracovní dny v případě, že už máte pár výplat za sebou
Pokud máte další otázky, nebojte se kontaktovat naši podporu přes email nebo napsat do naší komunity zde.