Co to vůbec Facebook Pixel je?
Facebook Pixel (Meta pixel) je analytický nástroj, který umožňuje sledovat chování návštěvníků na vašem webu.
Hlavní funkce:
Sběr dat: Pixel sleduje, co uživatelé dělají na vašem webu (např. nákupy, registrace, prohlížení produktů).
Optimalizace reklam: Pomáhá zobrazovat reklamy lidem, kteří mají větší šanci dokončit konverzi.
Retargeting: Umožňuje cílit reklamy na uživatele, kteří již váš web navštívili.
Analýza výkonu: Poskytuje informace o efektivitě vašich kampaní.
Jednoduše řečeno, Facebook Pixel vám pomáhá zlepšit reklamy a lépe cílit na potenciální zákazníky.
Jak připojit Facebook Pixel do Flixy?
Pro připojení Facebook Pixel je zapotřebí mít ve Flixy napojenou vlastní doménu
Získání kódu Facebook Pixelu:
Přihlas se do svého Facebook Business Manageru.
V levém menu vyber Data Sources > Pixels (Zdroje dat -> Pixely).
Klikni na tlačítko Add (Přidej) a vytvoř nový pixel, pokud ještě žádný nemáš.
Zkopíruj si kód pixelu, který ti Facebook poskytne.
Přihlášení do Flixy:
Přihlas se do svého účtu na Flixy.
Přidání pixelu do Flixy:
Testování integrace:
Použij Meta Pixel Helper (rozšíření pro Chrome, odkaz zde) k ověření, že je pixel správně implementovaný. Navštiv svou prodejní stránku vytvořenou přes Flixy a sleduj, zda rozšíření hlásí aktivní pixel.
Optimalizace kampaní:
Jakmile je pixel aktivní, můžeš začít sledovat návštěvnost stránek, optimalizovat reklamy a vytvářet vlastní publika přímo v reklamním systému Facebooku.
Pokud máte další otázky, nebojte se kontaktovat naši podporu přes email nebo napsat do naší komunity zde.