Přeskočit na hlavní obsah

Jak připojit Google Analytics (GA4)

Připojení Google Analytics do Flixy.

Jan Sedloň avatar
Autor: Jan Sedloň
Aktualizováno před více než týdnem

Jak funguje integrace Google Analytics ve Flixy

Pokud chceš sledovat návštěvnost a chování zákazníků na svých stránkách a ve funnelech, můžeš do Flixy napojit Google Analytics 4 (GA4). Díky tomu získáš přehled o konverzích, událostech i výkonu kampaní.

⚠️ Pro napojení Google Analytics je nutné mít ve Flixy nastavenou vlastní doménu. Bez toho nebude integrace fungovat.

Ve Flixy lze mít aktivní pouze jednu integraci - buď Google Analytics, nebo Google Tag Manager. Současné zapnutí obou vede k duplicitnímu měření.


Co budeš potřebovat

  • Google účet.

  • ID měření (Measurement ID) ve formátu G-XXXXXXXXXX (pokud už GA4 používáš).

  • Pokud GA4 nemáš, vytvoříš Účet → Službu (property) → Webový datový stream.


Krok 1A – Ještě nemám GA4 (rychlý průvodce)

  1. Přejdi na Google Analytics a přihlas se (tlačítkem "Go to analytics" v pravém horním rohu) pomocí Google účtu.

  2. V levém dolním rohu klikni na Administrator / Správce (ozubené kolo).

  3. Nahoře klikni na „Vytvořit", poté na "Účet".

    • Zadej název účtu.

    • Vytvoř službu s časovým pásmem a měnou, kterou má GA4 sledovat.

    • Nastav detaily obchodu.

    • Vyber obchodní cíle (můžeme vybrat poslední možnost "Ostatní obchodní cíle".

    • Klikni na vytvořit.

    • Ve shromaždování dat klikni na "Zatím přeskočit" a přejdi na domovskou stránku.

  4. Přejdi do Administrátor → Shromažďování a úprava dat → Datové streamy.

    • Vyber typ Web.

    • Zadej adresu své domény (např. www.tvoje-domena.cz) a název streamu.

    • Zapni Vylepšené měření (Enhanced Measurement) pro automatické sledování událostí (scroll, kliknutí, formuláře apod.).

    • Klikni vpravo nahoře na "Vytvořit a pokračovat"

  5. Objeví se ti "Nastavení značky Google", můžeš kliknout na křížek a okno zavřít.

  6. Poté se objeví "Podrobnosti webového streamu", zde uvidíš ID měření (např. G-XXXXXXXXXX).


Krok 1B: Pokud už GA4 máš (má existující datový tok)

  1. Přihlas se do Google Analytics → Administrátor / Správce.

  2. Klikni na Shromaždování a úprava dat -> Datové stream.

  3. Vyber datový tok typu Web.

  4. Zkopíruj ID měření (např. G-XXXXXXXXXX).

  5. (Volitelné) Pokud chceš upravit nastavení toku - např. editovat název, URL, zapnout / vypnout Enhanced Measurement - klikni na název streamu a proveď změny.


Krok 2: Napojení GA4 do Flixy

  1. Přihlas se do administrace Flixy.

  2. Přejdi na Nastavení → Integrace → Google Analytics.

  3. Do políčka vlož ID měření (ve formátu G-XXXXXXXXXX).

  4. Klikni na Připojit.


Krok 3: Ověření, že integrace funguje

  • V GA4 otevři Realtime (V reálném čase) a navštiv svůj web/funnel.

  • Pro kontrolu můžeš použít rozšíření Tag Assistant (zobrazí načtené G-…).

💡Poznámka: Standardní reporty mimo Realtime (včetně přehledů na domovské stránce) se mohou zobrazit a plně zpracovat až za 24–48 hodin.


Pokud máte další otázky, nebojte se kontaktovat naši podporu přes email [email protected] nebo napsat do komunity Flixy Family, kterou naleznete uvnitř platformy.

Dostali jste odpověď na svou otázku?