Jak funguje integrace Google Analytics ve Flixy
Pokud chceš sledovat návštěvnost a chování zákazníků na svých stránkách a ve funnelech, můžeš do Flixy napojit Google Analytics 4 (GA4). Díky tomu získáš přehled o konverzích, událostech i výkonu kampaní.
⚠️ Pro napojení Google Analytics je nutné mít ve Flixy nastavenou vlastní doménu. Bez toho nebude integrace fungovat.
Ve Flixy lze mít aktivní pouze jednu integraci - buď Google Analytics, nebo Google Tag Manager. Současné zapnutí obou vede k duplicitnímu měření.
Co budeš potřebovat
Google účet.
ID měření (Measurement ID) ve formátu
G-XXXXXXXXXX(pokud už GA4 používáš).Pokud GA4 nemáš, vytvoříš Účet → Službu (property) → Webový datový stream.
Krok 1A – Ještě nemám GA4 (rychlý průvodce)
Přejdi na Google Analytics a přihlas se (tlačítkem "Go to analytics" v pravém horním rohu) pomocí Google účtu.
V levém dolním rohu klikni na Administrator / Správce (ozubené kolo).
Nahoře klikni na „Vytvořit", poté na "Účet".
Zadej název účtu.
Vytvoř službu s časovým pásmem a měnou, kterou má GA4 sledovat.
Nastav detaily obchodu.
Vyber obchodní cíle (můžeme vybrat poslední možnost "Ostatní obchodní cíle".
Klikni na vytvořit.
Ve shromaždování dat klikni na "Zatím přeskočit" a přejdi na domovskou stránku.
Přejdi do Administrátor → Shromažďování a úprava dat → Datové streamy.
Objeví se ti "Nastavení značky Google", můžeš kliknout na křížek a okno zavřít.
Poté se objeví "Podrobnosti webového streamu", zde uvidíš ID měření (např.
G-XXXXXXXXXX).
Krok 1B: Pokud už GA4 máš (má existující datový tok)
Přihlas se do Google Analytics → Administrátor / Správce.
Klikni na Shromaždování a úprava dat -> Datové stream.
Vyber datový tok typu Web.
Zkopíruj ID měření (např.
G-XXXXXXXXXX).(Volitelné) Pokud chceš upravit nastavení toku - např. editovat název, URL, zapnout / vypnout Enhanced Measurement - klikni na název streamu a proveď změny.
Krok 2: Napojení GA4 do Flixy
Přihlas se do administrace Flixy.
Přejdi na Nastavení → Integrace → Google Analytics.
Do políčka vlož ID měření (ve formátu
G-XXXXXXXXXX).Klikni na Připojit.
Krok 3: Ověření, že integrace funguje
V GA4 otevři Realtime (V reálném čase) a navštiv svůj web/funnel.
Pro kontrolu můžeš použít rozšíření Tag Assistant (zobrazí načtené
G-…).
💡Poznámka: Standardní reporty mimo Realtime (včetně přehledů na domovské stránce) se mohou zobrazit a plně zpracovat až za 24–48 hodin.
Pokud máte další otázky, nebojte se kontaktovat naši podporu přes email [email protected] nebo napsat do komunity Flixy Family, kterou naleznete uvnitř platformy.




